Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Kees Smit case wint tijdens de Google Premier Partner Awards 2017

9 september 2017, door Marlies

Kees Smit case wint tijdens de Google Premier Partner Awards 2017

Donderdag 7 september j.l. is de Google Premier Partner Awards 2017, categorie Display Innovation, gewonnen door Internet Marketing Bureau Adwise met een case voor Kees Smit Tuinmeubelen. De uitreiking vond plaats in Dublin. Op 28 september gaat de case de strijd aan voor de ‘Global Awards’ in New York.

De award erkent de prestaties van de beste digitale marketingbureaus en aanbieders in Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika (EMEA). Meer dan 2.000 partners van Google hebben cases ingediend om kans te maken op de Google Premier Partner Awards. Achttien cases waren afkomstig van Nederlandse bedrijven, waarvan vijf van Internet Marketing Bureau Adwise.

Twee van deze vijf cases zijn in samenwerking met Kees Smit Tuinmeubelen uitgevoerd, waarvan één in de categorie Display Innovation. In deze case is een oplossing gevonden om de juiste berichtgeving op het juiste moment tevoorschijn te halen. Dit is tegenwoordig onmisbaar, doordat je op verschillende apparaten (devices), locatie en tijden online bent.

Zowel Adwise als Kees Smit Tuinmeubelen zijn enorm trots dat ze deze prijs in ontvangst mochten nemen. “Bij een snel veranderende markt en toenemende concurrentie, zoek je een organisatie die slimme acties onderneemt, waarmee je onderscheidend blijft. Deze bekroning is een bevestiging van de prestaties van ons hele team én de kwalitatieve samenwerking met Adwise”, aldus Mitchel Oude Nijhuis E-commerce & Marketing Director. "Dat zelfs Google trots is op deze succescase, zegt genoeg!"

Reacties

Verstuur reactie




* Verplichte velden