Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Voorzorgsmaatregelen coronavirus

Bij Kees gaan we net dat stapje verder. Dat blijven we ook doen in deze onzekere tijden waarin het coronavirus ons allemaal raakt. Omdat wij de gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers het allerbelangrijkste vinden hebben wij maatregelen getroffen. Hierin hanteren wij de richtlijnen van de overheid en het RIVM en leven deze ten strengste na. Dit kunnen wij echter niet alleen. Daarom vragen wij u om uw medewerking.

Bestellen

U kunt 24 uur per dag uw bestelling plaatsen op onze webshop en we verwerken uw bestellen zo snel mogelijk. Bij onze bezorgdiensten is het echter momenteel veel drukker dan gebruikelijk, waardoor uw bestelling helaas een aantal werkdagen vertraging kan oplopen. Bij nieuwe bestellingen geven wij klanten aan dat de bezorging binnen 3-5 werkdagen zal plaatsvinden (ipv 3 werkdagen). Wellicht heeft u eerder een kortere levertijd van ons ontvangen na uw bestelling in onze Experience Stores XXL of webshop. Deze zullen wij ook moeten bijstellen. Dat spijt ons. Onze bezorgdiensten nemen via mail contact met u op met informatie over de bezorging.

Klantenservice

Ook bij onze klantenservice is het vanwege de vele bestellingen en vragen over de levertijd drukker dan gebruikelijk. We doen er alles aan op uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas langer duren dan u van ons gewend bent. Antwoorden op veel gestelde vragen kunt u hier vinden.

Welke maatregelen hebben wij genomen?

  • Onze Experience Stores XXL hanteren gewijzigde openingstijden. Bekijk hier de actuele openingstijden.
  • Er mogen maximaal 250 klanten tegelijkertijd per Experience Store XXL aanwezig zijn. Wij controleren hierop middels digitale handtellers. Als het maximaal aantal klanten bereikt is vragen wij u buiten te wachten.
  • Deurklinken, pinapparaten, liften, trapleuningen, toiletten en gemeenschappelijke ruimten worden extra vaak schoongemaakt.
  • Onze medewerkers nemen volgens de richtlijnen van het RIVM een afstand van minimaal 1,5 meter in acht.
  • Adviesgesprekken vinden verspreid door de winkel plaats.
  • Medewerkers met griep of verkoudheidsklachten zijn uit voorzorg niet aanwezig.
  • De koffiehoek is gesloten. Het kopje koffie van Kees schenken wij graag op een ander moment.
  • Huisdieren zijn voorlopig niet toegestaan in onze Experience Stores XXL.
  • We hebben onze retourtermijn verlengd: u kunt uw bestelling nu tot 30 dagen na aankoop kosteloos retourneren, in plaats van de gebruikelijke 14 dagen.

Wat kunt u doen?

  • Onze Experience Stores XXL (8.000 m2) zijn ontzettend ruim. Wij vragen u desondanks om rekening te houden met 1,5 meter afstand ten opzichte van onze medewerkers en andere bezoekers.
  • Betaal zoveel mogelijk contactloos in plaats van contant.
  • Kom niet naar de Experience Store XXL bij klachten van neusverkoudheid of hoesten, keelpijn of koorts. Wij ontvangen u dan graag op een ander moment, wanneer u weer hersteld bent. Uiteraard kunt u wel gebruik maken van onze webshop.
  • De druk op onze klantenservice neemt steeds verder toe. Wachttijden zijn langer dan dat u van ons gewend bent. Heeft u een vraag over bv. bestellen, bezorgen of retourneren? De meeste antwoorden kunt u terug vinden op onze klantenservicepagina.


  • Maatregelen afhaalmagazijn Almelo

    Haalt u uw bestelling zelf af in Almelo, houd dan rekening met de onderstaande punten.

  • Het maximale aantal bezoekers is zes personen. Als het maximaal aantal klanten bereikt is vragen wij u buiten te wachten.
  • Wij vragen u 1,5 meter afstand te bewaren voor uw en onze veiligheid.

Advies op maat met videobellen

Liever niet de deur uit, maar toch professioneel advies op maat? Dan bieden we u graag de mogelijkheid om te videobellen. Er staan elke dag twee adviseurs voor u klaar om u op afstand te helpen.
  • Wij kunnen meekijken in uw tuin en hierbij direct een inschatting maken van de ruimte. Hierdoor kunnen wij u een passend advies geven.
  • U kunt meekijken in onze Experience Store XXL en onze adviseur kan voor u 'proefzitten' op onze meubelen. Zo ervaart u het meubel op afstand.
  • Geen direct contact, veiligheid boven alles.

Hoe werkt het?

Vraag videobellen aan door een e-mail te sturen naar almelo@keessmit.nl. Geef uw telefoonnummer en e-mailadres door en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij doen er alles aan om uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Meer informatie

Via deze pagina houden we u op de hoogte van de actuele situatie. Eventuele aangescherpte maatregelen communiceren wij ook via onze social media-kanalen. Heeft u vragen? Veel antwoorden vindt u terug op onze klantenservicepagina.

Blijf gezond en pas goed op elkaar. Alleen samen kunnen we het verschil maken.

Team Kees Smit Tuinmeubelen

Webshop

Liever niet de deur uit? In onze webshop vindt u ook ons complete aanbod. Onze Experience Stores XXL hebben aangepaste openingstijden.

Videobellen

Op afstand advies op maat?
U kunt met ons videobellen.

Telefoon

We zijn tijdens kantooruren bereikbaar (elke avond tot 21:00 uur), reactietijden kunnen wat langer zijn dan dat u van ons gewend bent.

Bezorgen

Vanwege de drukte bij onze transporteurs kunnen we levering binnen 3 werkdagen niet garanderen. We leveren nu binnen 3 tot 5 werkdagen.

Retour

Tijdelijk: kosteloos retourneren tot wel 30 dagen ipv 14 dagen na aankoop.

Veelgestelde vragen over het coronavirus

Experience Stores XXL

Zijn de Experience Stores XXL geopend?
Ja, de Experience Stores XXL in Amersfoort en Almelo zijn zeven dagen per week geopend. Bekijk hier de actuele openingstijden.
Welke maatregelen worden er genomen in de Experience Stores XXL?
  • Onze Experience Stores XXL hanteren gewijzigde openingstijden.
  • Deurklinken, pinapparaten, liften, trapleuningen, toiletten en gemeenschappelijke ruimten worden extra vaak schoongemaakt.
  • Onze medewerkers nemen volgens de richtlijnen van het RIVM een afstand van minimaal 1,5 meter in acht.
  • Adviesgesprekken vinden verspreid door de winkel plaats.
  • Medewerkers met griep of verkoudheidsklachten zijn uit voorzorg niet aanwezig.
  • De koffiehoek is gesloten. Het kopje koffie van Kees schenken wij graag op een ander moment.
  • Huisdieren zijn voorlopig niet toegestaan in onze Experience Stores XXL.
Krijg ik nog steeds het kopje koffie van Kees?
Het kopje koffie van Kees schenken wij graag op een ander moment. Wij houden ons aan de richtlijnen van de RIVM die op 15 maart 2020 heeft besloten om de horeca te sluiten.
Mogen er huisdieren mee naar de Experience Stores XXL?
Nee. Op dit moment raden wij aan huisdieren thuis te laten. Huisdieren mogen namelijk niet mee naar binnen.
Kunt u zelf iets doen?
Ja, alleen samen maken we het verschil.
  • Onze Experience Stores XXL (8.000 m2) zijn ontzettend ruim. Wij vragen u desondanks om rekening te houden met 1,5 meter afstand ten opzichte van onze medewerkers en andere bezoekers.
  • Betaal zoveel mogelijk contactloos in plaats van contant.
  • Kom niet naar de Experience Store XXL bij klachten van neusverkoudheid of hoesten, keelpijn of koorts. Wij ontvangen u dan graag op een ander moment, wanneer u weer hersteld bent. Uiteraard kunt u wel gebruik maken van onze webshop.

Online bestellen

Kan ik online bestellen?
Ja, dat kan. U kunt 24/7 bestellen via Keessmit.nl. Wij leveren binnen 3-5 werkdagen.
Hoe kan ik advies krijgen zonder de Experience Store XXL te bezoeken?
Onze adviseurs staan u graag telefonisch te woord. Uiteraard is mailen ook een mogelijkheid. Klik hier voor de contactgegevens. Daarnaast zijn wij ook via social media bereikbaar.

Bezorgen

Bezorgen jullie nog steeds?
Ja, we bezorgen nog steeds. Vanwege de enorme drukte bij onze transporteurs kunnen we levering binnen 3 werkdagen echter niet garanderen. We hebben dit moeten aanpassen naar levering binnen 3 tot 5 werkdagen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Nadat u een bestelling plaatst neemt onze transporteur contact met u op. Deze houdt een gepaste afstand van 1,5 meter bij de bezorging en levert de goederen tot aan de voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden. Wij verzoeken u om via een betaalmogelijkheid in onze webshop te betalen of anders contactloos bij levering.
Ik heb meerdere producten besteld, maar slechts één pakket ontvangen. Klopt dit wel?
Momenteel hebben onze transporteurs het ontzettend druk. Dit komt mede door het prachtige lenteweer en de verscherpte regelgeving rondom het coronavirus. Hierdoor kan het voorkomen dat wanneer uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, deze in meerdere keren geleverd wordt. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Zijn er hygiënische maatregelen getroffen met betrekking tot de bezorging?
Medewerkers van de transporteurs waar wij mee samenwerken hanteren de maatregelen die het RIVM stelt en zijn voorzien van de juiste middelen.
Hoe gaat het met de bezorging wanneer ik in quarantaine zit?
De veiligheid voor de bezorger is hierin voor ons leidend. Neem contact met ons op als dit het geval is. Dan nemen wij contact op met onze transporteur.
Kan het coronavirus (COVID-19) overgedragen worden via pakketten?
Hiervoor verwijzen wij u graag naar de site van het RIVM.

Retour

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Ja, dat kan. We hebben zelfs onze retourtermijn verlengd: u kunt uw bestelling nu tot 30 dagen na aankoop kosteloos retourneren, in plaats van de gebruikelijke 14 dagen. Alle algemene voorwaarden leest u hier. Let op: indien u in quarantaine zit dan halen wij uw retouren graag op een ander moment op. Geef dit aan wanneer dit het geval is.