Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Welkom bij onze klantenservice

Kees lost het op

Veelgestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde van boven de € 150,- worden in Nederland (ook op de Waddeneilanden) gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 150,- zullen wij een klein deel van de verzendkosten in rekening brengen, namelijk € 4,95. Let op, dit is meestal een fractie van de bezorgkosten die Kees Smit Tuinmeubelen in totaliteit voor haar rekening neemt.

*I.v.m. het gewicht vallen de parasolvoeten onder zwaartransport. De verzendkosten voor parasolvoeten bedragen €29,95. Mocht uw totale orderwaarde hoger zijn dan €300,-, dan vervallen de verzendkosten.

Bezorgen in specifieke regio's en andere landen

    Verzendkosten België en Duitsland € 4,95 (bestellingen vanaf € 150,- geen verzendkosten)

Hoe kan ik mijn tuinmeubelen het best onderhouden?

Bijna al onze producten zijn geschikt om buiten te laten staan en in sommige gevallen is ook in de winter buiten laten staan geen probleem. Echter zullen wij u altijd het advies geven het meubel indien mogelijk binnen te zetten. Hiermee bespaart u veel schoonmaaktijd en kunt u de levensduur van het product verlengen. Een meubel dat buiten staat ondergaat immers veranderingen. Onder andere aan de kleur zal in de loop der tijd zichtbaar worden dat het meubel buiten heeft gestaan. 

Voor uitgebreidere onderhoudsadviezen adviseren wij u om onze blog te bekijken over onderhoudsadviezen.

Hoe lang heb ik garantie op mijn tuinmeubelen?

Bij Kees Smit Tuinmeubelen heeft u twee jaar garantie op uw tuinmeubelen. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Deze termijn geldt onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Ter voorkoming van problemen die niet onder garantie vallen, adviseren wij u onze onderhoudsadviezen goed door te nemen.

Wat als het product defect, incompleet of beschadigd is?

Mocht u een artikel of bestelling hebben ontvangen dat incompleet is, neemt u dan contact met ons op. Vermeldt hierbij om welk artikel het gaat en wat er ontbreekt, dan zullen wij verdere stappen voor u ondernemen. Wanneer een artikel defect of beschadigd bij u is geleverd, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze afdeling Service & Onderhoud.

Showrooms & Openingstijden

Familiebedrijf sinds 1964

100% van onze klanten beveelt ons aan

Showroom Almelo

Showroom Almelo

Showroom Almelo, Ambachtstraat 5, NL-7609 RA Almelo

0546 819 493 | Routeplanner

Showroom bekijken

Showroom Amersfoort

Showroom Amersfoort

Showroom Amersfoort, Euroweg 22, NL-3825 HD Amersfoort

033 30 30 038 | Routeplanner

Showroom bekijken