Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Bezorgen

Status bestelling

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging van ons per e-mail. Wij versturen onze tuinmeubelen binnen Nederland met PostNL pakketdienst en verschillende externe transporteurs.

Levering via een externe transporteur:

U ontvangt van onze transporteur een e-mail. In deze e-mail wordt kenbaar gemaakt wie uw bestelling gaat leveren. U wordt benaderd om een afspraak in te plannen voor levering. U wordt daarna per mail en/of sms op de hoogte gesteld van het tijdsblok wanneer uw bestelling geleverd gaat worden.

Levering via PostNL pakketdienst:

De Track & Trace-code ontvangt u de avond voor de levering. Vanwege de drukte veroorzaakt door de Corona-beperkingen, zijn er vertragingen opgetreden bij PostNL. U krijgt hierdoor mogelijk wat later de Track & Trace code. Wij vragen hiervoor uw geduld en begrip. Indien u na 5 werkdagen nog geen reactie van postNL heeft ontvangen, kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.

Geen bericht van uw transporteur ontvangen?

Heeft u geen bevestiging of Track & Tracecode ontvangen of is uw bestelling niet geleverd op de besproken leverdag- en tijd? Neem dan contact op met onze afdeling bezorging.

Verzendkosten

Levering in Nederland, België en Duitsland

Bestellingen met een bestelwaarde boven de € 150,- worden in Nederland, België en Duitsland (ook op de Waddeneilanden) gratis* bezorgd. Bij bestellingen onder de € 150,- brengen wij een klein deel van de bezorgkosten in rekening, namelijk € 4,95. Let op, dit is meestal een fractie van de bezorgkosten die Kees Smit Tuinmeubelen in totaliteit voor haar rekening neemt.

*Heeft u een parasolvoet besteld? De bezorgkosten voor parasolvoeten bedragen €29,95. Mocht uw totale orderwaarde (excl. verzendkosten) hoger zijn dan €300,-, dan vervallen deze kosten.

Levering in specifieke regio's en andere landen

Wij leveren onze producten ook buiten Nederland, België en Duitsland. Wij rekenen hiervoor speciale bezorgkosten. Om deze kosten te berekenen, ontvangen wij graag de exacte bezorglocatie en de producten die u wenst te bestellen. U dient hiervoor contact  met onze verkoopafdeling op te nemen.

Levertijden

Bestelling afhalen

U kunt direct uw producten afhalen na het plaatsen van een bestelling. Hiervoor dient u zich te melden aan de balie van de showroom te Almelo. U ontvangt een afhaalbon waarmee u de producten kunt afhalen in het afhaalmagazijn. 

Bestelling bezorgen

Uw bestelling wordt tussen 3-5 werkdagen op gewenste locatie in Nederland en België geleverd. Voor Duitsland hanteren wij een levertijd van twee tot vier weken. Uw bestelling wordt geleverd door PostNL pakketdienst of één van onze externe transporteurs. Dit is afhankelijk van de omvang van uw bestelling:


Externe transporteur:
Grotere producten zoals loungesets, tuinsets, tuintafels of parasols worden geleverd door onze externe transporteur. Zij nemen contact met u op om een aflevermoment in te plannen*. Uw bestelling wordt tussen 3-5 werkdagen geleverd. In overleg is het mogelijk om buiten deze 3-5 werkdagen te leveren. 

* Bent u slechthorend? Neem contact met ons op zodat wij u per e-mail kunnen informeren over de levering van uw producten.

PostNL pakketdienst:
Kleinere producten zoals tuinkussens en accessoires worden door PostNL pakketdienst geleverd. U krijgt per e-mail een Track & Trace opgestuurd. Met deze code kunt u uw bestelling volgen. Via deze code is te zien wanneer uw bestelling geleverd wordt. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer u op het bezorgadres aanwezig dient te zijn.

Als u niet thuis bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-locatie. Middels een kaartje met een 'niet-thuiscode' ziet u via track & trace waar u uw pakket kunt ophalen. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Kees Smit Tuinmeubelen.

Let op: wij leveren ook kosteloos naar de Waddeneilanden. Echter kunnen leveringen naar de Waddeneilanden 7 werkdagen duren.

Verdere vragen omtrent levertijden? Neem hiervoor contact met ons op.

Bezorgopties

U kunt uw bestelling direct afhalen in Almelo of laten bezorgen binnen 3-5 werkdagen. Voor de Waddeneilanden hanteren wij een levertijd van 7 werkdagen. Voor Duitsland hanteren wij een levertijd van twee tot drie weken.

Bezorgafspraak wijzigen

Wilt u uw bezorgafspraak wijzigen? Afhankelijk van de transporteur, bieden wij de volgende mogelijkheden:

Bestelling bezorgd via een externe transporteur

In de mail van de transporteur kunt u het telefoonnummer zien van de externe transporteur welke uw bestelling komt leveren. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen zodat wij u in contact brengen met de juiste transporteur.

Bestelling bezorgd via PostNL pakketdienst

Na de eerste bezorgpoging heeft u de mogelijkheid om zelf een tijd of plaats te kiezen. Dit kan met de code op het bericht die de PostNL pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan PostNL pakketdienst doorgeven.

Bel:

0546 819493


Maandag - zaterdag: 09:00 tot 18:00 uur.
Zondag: 11:00 - 18:00 uur.

E-mail: Stuur een e-mail

Stuur ons een e-mail en ontvang binnen 5 werkdagen een reactie.