Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Garantie & reparatie

Garantietermijn

Bij Kees Smit Tuinmeubelen heeft u recht op wettelijke garantie. Deze garantie is op uw tuinmeubelen minimaal twee jaar. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Deze termijn geldt onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ter voorkoming van problemen die niet onder garantie vallen, adviseren wij u onze onderhoudsadviezen goed door te nemen.

Neem contact met ons op indien u aanspraak wilt maken op uw garantie.

Garantievoorwaarden

Alle producten van Kees Smit Tuinmeubelen hebben wettelijke garantie, deze is minimaal twee jaar. Dit betekent dat een product bij normaal gebruik de gehele garantieperiode naar behoren moet functioneren.

Garantie op een product vindt vaak plaats in de vorm van reparatie, waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Ook buiten de garantieperiode staan we graag voor u klaar. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Vereiste: u dient uw aankoopbon, factuur of betaalbewijs te laten zien bij garantie. Bewaar uw factuur goed, deze geldt tevens als aankoopbewijs.

Reparatie

Reparatie binnen de garantieperiode

Valt de reparatie van uw product binnen de garantieperiode? Dan is de reparatie in de meeste gevallen kosteloos. Is de schade aan uw product door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen op voorhand met u gecommuniceerd worden.

Reparatie buiten de garantieperiode

Valt de reparatie van uw product buiten de garantieperiode? Ook buiten deze periode kunnen wij in veel gevallen iets voor u betekenen. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@keessmit.nl. Aan de mail kunt u foto's toevoegen van het te repareren artikel. De afdeling klantenservice neemt vervolgens weer contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Reparatieproces

Nadat uw aanvraag is binnengekomen bij de afdeling klantenservice, nemen wij contact met u op om het reparatieproces te bespreken. In de meeste gevallen wordt het te repareren product retour gehaald of gebracht naar Almelo. In enkele gevallen is het mogelijk dat de reparatie op uw locatie wordt uitgevoerd. Na reparatie wordt opnieuw contact met u opgenomen. Het gerepareerde product kan worden opgehaald of geleverd.

Bent u van plan om uw te repareren product af te geven bij onze afdeling klantenservice in Almelo? Neem ook dan contact met ons op via één van de verschillende contactmogelijkheden. Eventuele reparatiekosten worden op voorhand met u gecommuniceerd.

Bel:

0546 819493


Maandag - zaterdag: 09:00 tot 18:00 uur.
Zondag: 11:00 - 18:00 uur.

E-mail: Stuur een e-mail

Stuur ons een e-mail en ontvang binnen 5 werkdagen een reactie.