Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen over garantie en service

Hoe lang heb ik garantie op mijn tuinmeubelen?

Bij Kees Smit Tuinmeubelen heeft u 2 jaar garantie op uw tuinmeubelen. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Deze termijn geldt onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Ter voorkoming van problemen die niet onder garantie vallen, adviseren wij u onze onderhoudsadviezen goed door te nemen.

Hoe kan ik mijn product aanbieden ter reparatie?

Wij willen onze producten, maar ook onze werkwijze, zo perfect mogelijk maken. In het geval van een reparatie ontvangen wij graag een e-mail met waar mogelijk een foto van het te repareren product. Met behulp van de foto zijn wij beter in staat u een passende oplossing te bieden. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1 á 2 werkdagen te beantwoorden, echter nooit later dan na 3 werkdagen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken om de reparatie te bespreken.

Kan ik na de garantieperiode bij Kees Smit Tuinmeubelen terecht

Ook na uw garantieperiode zijn wij u graag van dienst wanneer u een probleem heeft met uw tuinmeubel. In dit geval kunt ook contact opnemen met onze klantservice.

Hoe kan ik een klacht melden?

Bij Kees Smit Tuinmeubelen willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn, zowel in het bestel- als afleverproces als in de producten die wij leveren. Mocht u een klacht hebben, dan vernemen wij dit graag. Doordat u deze klacht meldt stelt u ons in staat om dit in de toekomst te verbeteren. U kunt uw klacht doorgeven via: klantenservice@keessmit.nl. Mocht uw klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij u om het ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

Mocht u een artikel of bestelling hebben ontvangen die incompleet is, neemt u dan contact met ons op. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en wat er ontbreekt, wij zullen vervolgens verdere stappen voor u ondernemen. Wanneer een artikel defect of beschadigd bij u is geleverd, verzoeken wij om contact op te nemen met onze afdeling Service & Onderhoud.