Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Retourneren & ruilen

Producten retourneren

U heeft 30 dagen bedenktermijn. Binnen deze 30 dagen heeft u de tijd om de overeenkomst te herroepen. Vervolgens heeft u 30 dagen om de producten kosteloos te retourneren. We verwachten dat u de producten compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen zal het retourproces worden vertraagd. Neem contact met onze klantenservice om het retourproces te starten.

Wij versturen en retourneren onze tuinmeubelen met PostNL en verschillende externe transporteurs: Afhankelijk van de grootte van uw retourzending, wordt bepaald welke transporteur hiervoor verantwoordelijk is. U wordt hierover door onze afdeling klantenservice ingelicht. Wij adviseren u de onderstaande stappen te doorlopen. U kunt de producten ook op eigen gelegenheid retourneren, de kosten voor de retourzending komen dan voor uw eigen rekening.

Retournering via een externe transporteur:

Stap 1:
U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 2:
Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending.

Stap 3:
Naar aanleiding van het contact met de klantenservice, neemt onze externe transporteur binnen 1 werkdag contact met u op. Samen met de transporteur plant u in wanneer de retourzending bij u mag worden opgehaald.

Stap 4:
Geef uw retourzending op de afgesproken dag mee aan de transporteur.

Retournering via PostNL pakketdienst:

Stap 1:
U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 2:
Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending. U kunt uw zending kosteloos aan ons retourneren op het volgende adres: Retour Kees Smit Tuinmeubelen, Antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo.

Stap 3:
Geef uw retourzending af bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt.

Retourneren in de showroom

U kunt ten alle tijden producten aan de balie in onze showrooms retourneren. Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op voor al uw vragen of opmerkingen over het retourneringsproces.

Producten ruilen

U kunt producten binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos ruilen. We verwachten dat u de producten compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Neem contact op met de klantenservice om het omruilproces te starten.

Wij versturen en retourneren onze tuinmeubelen met PostNL en verschillende externe transporteurs: Afhankelijk van de grootte van uw retourzending, wordt bepaald welke transporteur hiervoor verantwoordelijk is. U wordt hierover door onze afdeling kantenservice ingelicht.

Omruiling via een externe transporteur

Stap 1:
Geef de nieuwe order en de producten die u wilt retourneren door aan de klantenservice.

Stap 2:
U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 3:
Naar aanleiding van het contact met de Klantenservice, belt de transporteur u op. Samen met de transporteur maakt u een afspraak wanneer zij de producten komen omruilen.

Stap 4:
Geef de producten mee aan de transporteur. Eventuele bijbetaling kan gepind of met contant geld betaald worden bij de chauffeur. Krijgt u geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.

Omruiling via PostNL Pakketdienst

Stap 1:
Geef de nieuwe order en de producten die u wilt retourneren door aan de klantenservice. De nieuwe order wordt binnen drie werkdagen naar u opgestuurd.

Stap 2:
U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.

Stap 3:
Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending. U kunt uw zending kosteloos aan ons retourneren op het volgende adres:
Retour Kees Smit Tuinmeubelen, Antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo.

Stap 4:
Geef uw retourzending af bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt. Na ontvangst van de nieuwe factuur kunt u eventuele bijbetaling overmaken per omgaande. Krijgt u geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.

Omruiling in de showroom

Afhankelijk van de producten die u wilt omruilen en de showroom waar u naar toe wilt komen, kunt u de producten in de showroom omruilen:

Showroom Almelo:
Alle producten liggen op voorraad in de showroom te Almelo. U dient zich te melden bij de balie. Daar krijgt u te horen waar u het product dient in te leveren en waar u het nieuwe product in ontvangst kan nemen.

Showroom Amersfoort:
U kunt ten alle tijden een product aan de balie retourneren. Of u het nieuwe product direct kunt afhalen, is afhankelijk van de aanwezige voorraad. Kleine producten, zoals een dienblad of een tuinkussens, zijn op voorraad in showroom Amersfoort. Grote producten, zoals een loungeset of een tuinset, zijn in showroom Amersfoort niet af te halen. Deze producten worden binnen drie werkdagen bij u thuis geleverd. Wilt u weten of u een product in showroom Amersfoort kunt omruilen? Neem dan contact met ons op. Wij kijken dit graag voor u na.

Herroepingsrecht

Wilt u uw bestelling herroepen? Bezoek onderstaande pagina om uw bestelling te herroepen en product(en) te retourneren. U kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 30 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt.

Wilt u gebruik maken van het standaard Europese herroepingsformulier? Vul het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling naar info@keessmit.nl of per post naar antwoordnummer 444, 7600VB Almelo. 

PDF: Het standaard Europese Herroepingsformulier

Het is niet noodzakelijk het standaard Europese herroepingsformulier te gebruiken om producten te retourneren. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om een retourverzoek indienen. U wordt vervolgens sneller geholpen.

Retourvoorwaarden

U kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 30 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt. Indien mogelijk ontvangen we graag de producten compleet, in de originele verpakking en ongemonteerd. Bij eventuele schade zoals zichtbare gebruikerssporen of een ongefrankeerde zending, kunnen wij kosten in rekening brengen.

Retourneringskosten

Het retourneren van producten is kosteloos bij Kees Smit Tuinmeubelen. Kees Smit Tuinmeubelen behoudt het recht om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten.

Product beschadigd geleverd

Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag correct met u op. Wij dragen in overleg een passende oplossing voor. Om u zo goed en snel mogelijk verder te helpen bij een beschadigd of defect geleverd product, raden wij aan, gelieve binnen drie werkdagen, de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1: 
Maak een foto waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product.

Stap 2: 
Vermeld uw ordernummer en klantgegevens;

Stap 3: 
Neem contact op met de klantenservice per e-mail, chat of WhatsApp en stuur bovenstaande op;

Stap 4: 
Een medewerker van de klantenservice reageert op uw bericht met een passende oplossing.

Bestelling incompleet geleverd

Neem bij een incomplete levering contact op met onze klantenservice. Het kan namelijk voorkomen dat een product bij de transporteur is achtergebleven of op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd.

Terugbetaling

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval wordt voor u geen kosten in rekening gebracht voor zulke terugbetalingen. In het geval van retournering mogen wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service kunt u contact met ons opnemen middels één van onze contactmogelijkheden. Mocht u een email sturen, ontvangen wij ook graag foto's ter verduidelijking van deze klacht.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platvorm.

Bel:

0546 819493


Maandag - zaterdag: 09:00 tot 18:00 uur.
Zondag: 11:00 - 18:00 uur.

E-mail: Stuur een e-mail

Stuur ons een e-mail en ontvang binnen 5 werkdagen een reactie.