Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen over retouren

Wat is de retourtermijn/zichttermijn?

Bij Kees Smit Tuinmeubelen heeft u de mogelijkheid uw bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Wij raden u aan bij het afhalen of bij bezorging uw bestelling te controleren. Mocht deze incompleet of beschadigd zijn, neemt u dan zo spoedig mogelijk hierover contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Heeft u een artikel welke u terug wilt sturen, neemt u dan contact met ons op. Wilt u een artikel retour brengen, dan kan dit zonder afspraak tijdens onze openingstijden. Artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden, tevens moet het product ongeschonden zijn (indien redelijkerwijs mogelijk). Wij zullen in beide gevallen het aankoopbedrag én de verzendkosten van de heenzending aan u terugbetalen, binnen enkele werkdagen en uiterlijk binnen 14 dagen. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Bij Kees Smit Tuinmeubelen heeft u de mogelijkheid uw bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen.

Heb ik recht op herroeping?

Wilt u uw bestelling herroepen (alleen mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bestelling)? Vul dan het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling naar info@keessmit.nl of per post naar antwoordnummer 444, 7600VB Almelo. 

PDF: Het standaard Europese Herroepingsformulier

Kan ik gratis retourneren?

Wanneer een artikel toch niet aan uw wensen voldoet, heeft u het recht om deze binnen 14 dagen na de aanmelding van het retour terug te sturen. Het retourneren van het artikel is voor u geheel kosteloos ongeacht de vervoerder. Heeft u een artikel welke u terug wilt sturen, neemt u dan contact met ons op. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.