Verlanglijst
Favorieten

Log in of maak een account aan
om artikelen toe te voegen aan uw favorieten

Cart

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Dutch Search Award voor Adwise met een case voor Kees

Rocio 23 november 2018
Nieuws

Internetmarketingbureau Adwise is gisterenavond tijdens de Dutch Search Awards in de prijzen gevallen met een case voor Kees Smit Tuinmeubelen. In de categorie ‘Beste Mobile Campagne’ lieten ze de andere genomineerden achter zich.

Trots op onze samenwerking

De uitdaging voor deze case was om online en offline winkelen te integreren en de klant een betere omnichannel ervaring te bieden. Een trotse teamleider Online Marketing aan het woord: "We hebben de titel van vorig jaar geprolongeerd! Deze prachtige award is opnieuw een bewijs van de uitstekende samenwerking tussen Adwise en Kees Smit Tuinmeubelen. Met nieuwe interactieve productborden in onze Experience Stores XXL hebben we onze klanten kunnen voorzien van nóg betere en meer productinformatie, zoals beoordelingen en video's.” aldus René Nijmeijer.

Dutch Search Awards

De Dutch Search Awards is een initiatief om successen uit de Nederlandse zoekmachinebranche in de spotlights te zetten. In vier verschillende categorieën waren er 21 awards te winnen. De meest onderscheidende en innovatieve cases werden gekozen door een professionele vakjury. De awards werden gisterenavond uitgereikt in DeFabrique te Utrecht door hostess Tess Milne.

Reacties

Verstuur reactie




* Verplichte velden